چت روم طراوت

چت روم طراوت

این چت روم به تازگی ساخته شده و منتظر شما عزیزان میباشد که با حضر گرمتان ما را سر افراز کنید

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

لطفا نام خود را وارد نمایید:

کاربران آنلاین نفر

حاضرین در چت:


ناظر روم !!

کسانی که دوست دارند ناظر چت روم شوند میتوانند با مطالعه قوانین چت روم و ثبت نام کنند  و افرادی را به چت روم بیاورند و ناظر چت روم شوند

www.taravat.us

 

*به آسانی (ناظر روم) مستر شوید*



نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت13:07---23 بهمن 1391
سلام من باید چطور ناظر بشممم.و من ایمیل ندارم ایا بانبودن ایمیل میتونم ناظر بشم

سمیه
ساعت13:06---23 بهمن 1391
سلام من باید چطور ناظر بشممم.و من ایمیل ندارم ایا بانبودن ایمیل میتونم ناظر بشم

سمیه
ساعت13:04---23 بهمن 1391
من میخوام ناظر بشممممممم

سمیه
ساعت13:04---23 بهمن 1391
من میخوام ناظر بشممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: danial_17 تاريخ: دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش آمدید * چت روم *

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to taravatchat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com